گام به گام تهیه صورت وضعیت با اکسس (Access)-بخش سوم
نوشته شده توسط : کارگشا

در بخش اول و دوم این سلسله مقالات با مفاهیم اولیه مربوط به نرم افزار اکسس و برخی مفاهیم مربوط به جداول آشنا شدیم. در این بخش نیز به بررسی بیشتر روند ایجاد تغییرات و اصلاحات در جداول که همان بانک های اطلاعاتی نرم افزار اکسس (Access) می باشد می پردازیم. برای تهیه صورت وضعیت، تعدیل، تهیه فرم های خام، بایگانی اسناد و مدارک پروژه، بایگانی صورتمجالس و صورتجلسات، انبارداری، نیاز های روزمره دفاتر فنی در کارگاه های عمرانی و ساختمانی و هر آنچه که از یک بانک اطلاعاتی انتظار داریم می توانیم از نرم افزار اکسس (Access) در رسیدن به اهداف خود استفاده نماییم.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: